dissabte, 13 d’abril del 2013

"L'hora dels escacs", de Ripollet Ràdio

Cada segon dijous de cada mes, a l'emissora de Ripollet Ràdio (91.3 FM), emeten el programa "L'hora dels escacs" de 20:00 h. a 21:00 h. dut a terme pels amics del Ripollet Club d'Escacs. El passat dijous dia 11 es va emetre el programa amb uns convidats força coneguts a Catalunya, sobretot per la seva difusió dels escacs catalans arreu del país. Ells eren l'Ismael Molano, del Club d'Escacs Montornès del Vallès, el Xavier Robla, president del Club d'Escacs Agustí i un cronista conegut per quasi tots els escaquistes catalans i jo mateix, a part de la gent del Ripollet que també va assistir al programa (membres del club). Des del bloc agraeixo al Club d'Escacs Ripollet per haver-m'hi convidat, ha estat la meva primera aparició en ràdio i doncs sempre ho recordaré, ja que m'agradaria ser periodista i és sens dubte el meu somni. Recolzo molt doncs la iniciativa d'aquest club d'escacs amb aquest programa de ràdio, és una iniciativa realment positiva i una gran idea, serveix també per fer difusió a Catalunya dels escacs catalans.
Al programa es va parlar sobre l'actualitat dels escacs sobretot aquí a Catalunya i també sobre els seus convidats, els esmentats anteriorment. Una breu entrevista a cadascú i una breu presentació, i personalment també agraeixo a la ràdio el fet de que hagi promocionat el meu club, Peona i Peó, el meu bloc, els butlletins d'escacs en els que col·laboro (Columna Oberta i Peona i Peó) i d'altres blocs que porta gent del meu club, com per exemple el bloc que porta Enric García molt conegut a nivell local Rabiosa Actualitat d'Escacs.
Podeu escoltar el programa del passat dia 11 d'abril clicant el següent enllaç;
Programa "L'hora dels escacs" del 11 d'abril

Us recomano doncs seguir el programa cada mes.

Víctor Collell

Per a més informació: 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada