diumenge, 6 de maig del 2012

L'entrevista 1; Jordi Lladós


La primera entrevista del bloc és per a un jugador que aquesta temporada està sent un jugador molt regular i està fent unes partides molt bones. No puc arribar a dir que Jordi Lladós sigui una revelació, perquè l’any passat ja ens tenia acostumats a un nivell molt bo. Va quedar campió de Cerdanyola 2010 al Grup C, i ha participat en molts opens i en l’Escolar sempre ha fet campionats molt bons. Anem ja a les preguntes.

-Jordi, ¿què és el que més t’agrada de jugar a escacs?
Aprendre. Jo crec que els escacs és un joc per passar-ho bé i gaudir d’ells. També pots conèixer altres persones i fer-te amic d’elles. Aquests recursos més endavant et podran ajudar a la vida.

-Si haguessis de triar entre el futbol i els escacs, ¿amb quin et quedaries?
Bé... a mi m’agraden molt les dos coses. És una pregunta difícil, però si tingués que triar una d’aquestes dues crec que m’agraden més els escacs.

-¿Quin és el teu objectiu a nivell escaquístic?
Aprendre més. Poder jugar molts campionats, però sobretot gaudir-ne. Com ja he dit fer molts amics i més endavant m’agradaria ser Mestre Català. També no deixar el gran club que tinc, ja que és una sort poder-lo tenir i jugar per Peona I Peó.

-¿Què vas sentir quan vas guanyar a Ferran Garcia del Llinars, i així doncs quedar campions de Catalunya? (Recordar que en Jordi tenia dama de menys).
Primer de tot, encara no em crec que hagi guanyat (riu). Vaig tenir molta sort, s’ha de reconèixer. Estic convençut que si l’entrenador del Llinars li hagués dit a Ferran Garcia que demanés taules, jo no les hagués acceptat ja que l’equip necessitava que guanyés. Em vaig posar molt content, vaig disfrutar molt i no només guanyar el campionat gràcies a mi sinó que també que els meus companys m’ajudessin a guanyar el campionat.

-Ja per acabar, l’1 de maig va sortir el nou FIDE, i sembla que ja en tens. ¿Estàs content per aconseguir aquesta fita?
Molt, perquè també era un gran repte, un gran objectiu, i ara que ho he aconseguit mirar de mantenir-lo i anant augmentant-lo. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada